ارسال شده در تاریخ: 27 مرداد 1393
مکالمه تجاری و نقد و بررسی فیلم

مکالمه تجاری

سری کتابهای Market Leader یک دوره چند سطحی ( مقدماتی- متوسطه- پیشرفته) زبان تجاری برای تجار، مدیران و دانشجویان و علاقمندان به حرفه تجارت میباشد.

این سری از کتابها با همکاری موسسه (Financial Times) که یکی از مراکز معتبر اطلاعات تجارتی جهانی است، تدوین و ارائه شده است.

کسانی که این دوره را به اتمام برسانند به راحتی میتوانند در مباحث تجاری ارتباط برقرار نموده و تجارت خود را گسترش دهند.

هر کدام از این سری کتابها از 12 بخش با عناوین مناسب و مورد نیاز تدوین شده است.

ویرایش سوم کتابهای Market Leader با مباحث جدید تجاری بروز شده و در حد عالی توانایی شما را جهت ارتباط به انگلیسی در موقعیت های بیشمار تجاری فراهم خواهد کرد.

هر کتاب دارای 12 بخش و در هر ترم 6 بخش تدریس خواهد شد.

برای ورود به سطوح مختلف این کتاب تعین سطح انجام شده و افراد نسبت به توانایی خود وارد این دوره ها خواهند شد.

نویسندگان کتابهای Market Leader عبارتند از :

1.   David Falvey آقای فالوی دارای 25 سال سابقه تدریس و مدیریت در کشورهای ژاپن، انگلستان و هنگ کنگ میباشد. او بعنوان مدرس در ژاپن و دانشگاه مترو پولیتن انگلستان تدریس نموده است.

2.  David Colton آقای کاتن دارای 40 سال سابقه آموزشی در دوره های زبان تجاری بوده و نویسنده کتابهای برجسته تجاری نیز میباشد. او استاد برجسته دانشگاه Metropolitanلندن نیز بوده است.

3.   Simon Kent او دارای 20 سال سابقه تدریس که شامل آموزش در شرکتهای آلمانی نیز میباشد. او در حال حاضر مدرس و متخصص طراحی دوره درسی در زبان تجاری در دانشگاه Metropolitan لندن نیز است.

تاریخ آخرین ویرایش: 2 خرداد 1397 - 18:54:20
اقدام کننده:
تعداد مشاهده: 1303